WELKOM!

Karin Van De Velde
CEO, Callexcell
"Callexcell is niet zomaar een werkplek voor zijn medewerkers. We zijn een plaats waar geluk, welzijn en persoonlijke groei centraal staan.
Het verwennen van onze medewerkers en hun work-life balance staan centraal. Bij Callexcell komt iedereen, elke dag opnieuw, met een big smile naar het werk!.”

HELDEN
In 2009 startte Callexcell met een kleine groep gemotiveerde werknemers. Elke medewerker was er toen al van overtuigd dat echte passie de beste manier was om klanten zo goed mogelijk verder te helpen. We blijven groeien en zijn dus ook voortdurend op zoek naar extra helden!

JAAR ERVARING
Oprichtster en CEO, Karin Van De Velde, had al 15 jaar ervaring in de contactcenterwereld toen ze Callexcell oprichtte. Nu, jaren later is die expertise enkel gegroeid!

KLANTEN
Dankzij deze grote variëteit binnen onze klantenportefeuille, heeft Callexcell buitengewoon veel expertise opgebouwd in de meest uiteenlopende vakgebieden. Telenet, Lampiris en Nespresso zijn slechts enkele voorbeelden die aantonen dat Callexcell voldoende kennis in huis heeft om een optimale service te bieden.
SAMENWERKEN?
Callexcell kiezen als partner, is kiezen voor een solution center voor al jouw klantencontacten en diensten, via alle denkbare kanalen.
We houden ervan om in co-creatie te werken met onze partners, doorheen de volledige customer journey van hun klanten.
Met onze expertise en innovatieve oplossingen dagen we uit en willen we inspireren voor “the day after tomorrow”. We walk your customer’s journey!
We houden ervan om in co-creatie te werken met onze partners, doorheen de volledige customer journey van hun klanten.
Met onze expertise en innovatieve oplossingen dagen we uit en willen we inspireren voor “the day after tomorrow”. We walk your customer’s journey!
